Новини

  • 18.03.2013 Детские истерики. Пути решения или как вести себя родителям

    "Состоянье у тебя истерическое..." Кому из нас не знакома эта песенка короля из любимого мультика о бременских музыкантах? Напевали, смеялись. Герои мультика воздушны и милы, а конец сказки романтический и добрый.  Однако «Скушай, доченька, яйцо диетическое…» не всегда подходит в качестве совета, лекарства или способа остановить истерику, если таковая имеет место. Вы наверняка неоднократно становились свидетелями детских истерик в повседневной жизни...

  • 17.03.2013 Рекомендації батькам із підготовки до вступу малюка в дитячий садок

    1. Готуйте дитину до спілкування з іншими дітьми й дорослими: відвідуйте з малюками дитячі парки і майданчики, привчайте до гри в пісочницях. 2. Ходіть із малюком на свята, на дні народження друзів, спостерігайте, як він поводиться: соромиться, усамітнюється, конфліктує, б’ється чи легко знаходить спільну мову, контактує з однолітками, тягнеться до спілкування, розкутий. 3. Дізнайтеся, який розпорядок дня у групі, і наблизьте режим дитини вдома до розпорядку дня у групі...

  • 16.03.2013 Запрошуємо до співпраці

     Шановні колеги! Запрошуємо вихователів середніх груп 19.03.2013р. о 9.30 на методобєднання  на базі нашого садочка на тему "Театралізація як засіб розвитку мовленнєвої компетентності дошкільників"...

  • 15.03.2013 Рекомендації батькам, які зацікавлені в формуванні адекватної самооцінки у дошкільників

    1. Не потрібно оберігати дитину від повсякденних справ, не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але й не перевантажувати її. Нехай маля допоможе зі збиранням, сам поллє квітку, одержить задоволення від зробленого й заслужену похвалу. Не потрібно ставити перед ним непосильні завдання, для виконання яких він ще просто не доріс.  2. Не можна перехвалювати дитину, але й не можна забувати заохочувати, коли вона цього заслуговує...

  • 05.03.2013 Активність і гіперактивність

    Активність – тобто енергійна діяльність. І це чудово, якщо до цього слова не додається префікс „гіпер”, що в перекладі з грецької означає „перевищення норми”. Гіперактивні діти є імпульсивними, неуважними (їх увага постійно відволікається від об’єкту), вони бігають і стрибають, ламають і складають, розкидають і збирають, розвалюють і будують, б’ються, галасують, танцюють, співають - і все це майже одночасно...